星期一, 7月 18, 2005

假如我是隱蔽青年的…系列一-我是隱青的媽媽

阿忍:

今日我同班師奶去飲茶,唔覺意聽到鄰座的茶客在討論「隱蔽青年」的特徵,從茶客口中得知「隱青」喜歡自絕於社會,不喜外出之餘,又害怕與人交談……後來講下講下,仲話這些人要立即接受社工「上門追擊」,否則有機會變成精神病云云,講到我愈來愈驚,所以我想都要同你傾下,恐防你真係隱青就弊了。
唉,你知唔知道屋企人好擔心你的,你之前完全沒有同我們商量過,就自己停學,講真,你而家都沒返學幾個月,究竟你有沒試過搵工的?你成日都話出面人工太低,連車費都要倒貼,不化算所以什麼也不幹,但係而家時勢就是咁架啦,我日日做十幾個鐘又咪係得三千幾元,莫講話你未大學畢業啦,就算已經畢業,現在都係賺五、六千元,更何況你未畢業呢,現時話就話經濟復甦,但是邊會益到我們這些低下階層呀,但係都無計啦,唔通什麼也不幹嗎?而且而家既女仔個個都好現實,你什麼都不做,唔通你想女友飛咗你咩?
唉,而家真是一代不如一代,你們班年青人可能都太受保護了,好似溫室中的小花咁,小小挫折都受不了,老闆肯付人工咪當工作經驗囉,你不要再眼角高吧,這就是現實世界,不由你話事的了,你成日自閉係房打機都唔可以解決問題架,一日打成十幾個鐘,又唔想同人傾計,唔通你想其他人話你係嗰啲好似俾人當係「計時炸彈」的「隱蔽青年」咩?
那些專家社工講那些不喜歡出街和同人傾計的人叫做「隱蔽青年」喎,我真是好擔心你係唔係呀,你成日都收埋自己係房,唔係打機就睇漫畫書,有時我都唔知你係度做咩,不如你都去見吓社工啦,可能他們可以幫你搵工呢。
阿忍,百忍成金呀,現實啲啦。

0 Comments:

發佈留言

<< Home